Replies to This Posting

  1. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    does following a band for two days count? ;) lmao

    have you ever jumped on stage at a concert?

    ::Rather Be Caught Dead Than Weak::

  2. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    heoreh yeah it was at walmart w/ a couple of frnds we were bawrdout of our minds and then we had this idea...so we followd this little old lady around the store...so yes in a way i have stalked some one...heh
    ~the one in the bckgrnd~

  3. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    oh... have u evr...
    kissed the same sex??
    ~the one in the bckgrnd~

  4. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    No, I wanna kiss Jacoby though very very MUCH!.

    Have yuuuh ever swallowed your gum?
    _______________
    So what do you do
    When it all comes down on you?
    Do you run and hide
    Or face the truth?
    _______________

  5. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    nope XD

    have u ever sang in the street and someone caught u do it?

  6. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    damn we wrote it on the same time!!

    ok than

    have u ever still something??

  7. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    yes LOL
    has your towel ever fallen down while you was naked? LOL

  8. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    no XD

    have u ever tasted dog food?? (i havent-just for u to know XD)

  9. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    no - i dont have a dog, i have a cat>> i didnt taste a cat's food!!LOL
    have you ever tripped or fell down in public??

  10. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    yeah :) falling over in public is very embarassing

    have you sprayed hairspray under your arms instead of deodront by acciedent
    ..................................................................................................................
    To tell the truth i am getting away with murder

  11. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    lolll, no. but i almost have XP haa.


    Have you everrrrrrr, sent a really embarassin (spelt wrongggg dude) text message to someone OTHER than the person it was ment to????

    (i know i have) (it suckeddddd) ha XD

  12. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 28

    no not really my friend has tho

    have u ever threw up by touching ur uvula

  13. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 29

    No, I've never touched my uvula before.

    Have you ever fell walking up stairs?

  14. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 29

    Yeah... a few times...and actually it's a kind of fear for me)
    Have you ever hit a teacher?!( me-no,never.I respect my teachers,but some of my ex-classmates did it)
    !Illegitimi Non Carborundum!

  15. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 29

    tempted but i would never hit a anyone espicially my teacher

    have you ever said or done something unbeliveably stupid in front of a band memeber or band
    ..................................................................................................................
    To tell the truth i am getting away with murder

  16. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 30

    I was sick in front of Good Charlotte. Oh Joel's face!!!

    Have you ever counted sheep?



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    "Her words are weapons in which she murders you with."

  17. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 30

    Yes. But I never got to do the swimming test as I was that bad at moving in water.

    Have you ever split a drink in your eye?


    Haha, no one can read my signature. Don't you dare quote me without paying up.

  18. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 30

    Yes. I've also spoken to friends thinking they were strangers. (reply to a post that has just vanished).

    No I haven't used another person's mobile ever.

    Have you ever boogied on down?


    Haha, no one can read my signature. Don't you dare quote me without paying up.

  19. RE: Have You Ever Done It??

    Oct 31

    Can't say I have, and if I have, I must have been drunk and can't remember it.

    Have you ever tried to take a photograph and realized the memory card is at home or the batteries have run out? x


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    "Her words are weapons in which she murders you with."

  20. RE: Have You Ever Done It??

    Nov 01

    Yes a lot!! LOL
    have you ever thought of committing a suicide??

Newsletter Signup