What Papa Roach song would you have played at your Wedding

Jul 24

I've already asked what song you'd have played at your funereal twice (Soz for that) and now it's what song you'd have played at your wedding. Mine would be ...To be loved or Hollywood Whore lol. What would yours be?

Replies to This Posting

  1. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 24

    i would play Lovehatetragedy or No More Secrets

  2. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 24

    lifeline, Scars, Caught Dead, Harder than a Coffin nail, To be loved...and many many more xD

  3. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 24

    well if its like supposed to my first wedding dance blah blah blah i would choose to dance to reckless =) then the rest of the time i'd have all their other songs play xD

  4. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 24

    i would pick... the acoustic version of carry me or roses on my grave

  5. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 24

    erm lifeline

  6. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 24

    Nights of Love. I've always imagined line dancing to that song.

  7. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 25

    March Out of the Darkness. It has a sense of hope to me, which I think is what you'd want if you were getting married.

  8. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 25

    yes this is weird but you hav no idea how me n my bf act so...
    HOLLYWOOD WHORE xD

  9. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 26

    idk bout all u buuuut id choose fire from paramour sessions, its a sexy song :D sounds mexicany, and spicey! relaxing too :p

  10. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 27

    oldschoolproach wrote:
    idk bout all u buuuut id choose fire from paramour sessions, its a sexy song :D sounds mexicany, and spicey! relaxing too :p

    mexicany? lol.it is a nice song.i could picture that bein played at a wedding

  11. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 29

    I know it's kinda weird but I would say Reckless

  12. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 30

    Probably Carry Me.
    It's SO sweet and I Love it (L)

  13. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 30

    VivaLaCucaracha666 wrote:
    March Out of the Darkness. It has a sense of hope to me, which I think is what you'd want if you were getting married.

    Yeah, I'd play March Out Of The Darkness too, also for that reason.

  14. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 30

    to be loved haha x

  15. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Jul 30

    Gabstaaa10 wrote:
    I know it's kinda weird but I would say Reckless


    same here!
    Or "Carry me"...One of those two I think

  16. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Aug 01

    has to be reckless for me
    it would just fit perfectly with the situation if i got married lol

  17. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Aug 01

    i dunno, probably something like Getting Away with murder or Alive n out of control.

  18. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Aug 01

    ...I'd play Forever.
    cheesy, but hey, it'll go[=

  19. RE: What Papa Roach song would you have played at your Wedding

    Aug 03

    Id have 2 say 'Forever' I really love that song the lyrics r meaningful...

Get the latest from Papa Roach!