ElIzAbEtH[rAwR]!!’s blog

  1. IMA MONSTA!!BONDF

    Mon, Mar 14, 2011 at 1:54 PM 5 Comments

    LET'S GOOOOOO. OH NOOOO. Can't stop the tickles. They call me Dr. Giggles. It's o-o-o-off the chizzle Fo' shizzle dizzle I'm bangin' with the b-o-t-o-dizzle with wiffles 'cause I dribble like I'm rubbing on nipples. Gotta get out the pickle Make it rain with the ripples. Let my candy rum trickle Get you buzzed with double triples. Getting head in, rentals...

  2. goodbye..IM SRRY!

    Sun, Mar 6, 2011 at 1:26 PM 6 Comments

    Time has run out..evrything is distant,i dont know what to believe..Its so hard,lost in a world of confusion.I need to leave for a while.Life is so meaninglesss,theres nothing worth a smile.So goodbye Ill miss you. And im sorry ,but this my fate.Evertyhting is worthless,no one wants meh to syat. And im sorry ,but ive waited too long.No one will cry over meh, Im not Worht Any tears! Its...

  3. random shieet!!!!!#2

    Fri, Feb 18, 2011 at 2:04 PM 8 Comments

    I like turtles cuz their so chill. Their just like i wanna go this way and maybe eat some lettuce and im gonna take my time getting there because im a turtle. But why cant they be purple. THAT WOULD BE AWESOME!!!!! Why cant we be like pandas? I mean their not racist. Their Black White And Asian. But Not Mexican. :( Be A Panda Holding a taco!!! But wait what about italians? BE A PANDA...

  4. RANDOM SHEEIITTT!!!!!!

    Wed, Feb 9, 2011 at 1:57 PM 8 Comments

    me:hey stranger:hey me:can i ask you a hypothetical question? stranger:okay....? me: if you went on a camping trip with a guy and you woke up with a condom in your ass would you tell anybody? stranger: umm no me: Do you wanna go on a camping trip next weekend? stranger: no me: damn it!!!!

  5. Valentines Day...

    Wed, Feb 2, 2011 at 1:49 PM 7 Comments

    Damn Im Gonna Be Alone On Valentines Day...That Sucks A Shitload...Im Gonna Be With My Buds Yelling At Couples Cz They Have Someone ...I Know Its Stupid!!! So AnyOne Eles Gonna Be Alone..arrgg!!!!!!hate it..!!

  6. [rEallY cAnT lIvE oN]...

    Tue, Jan 25, 2011 at 7:23 PM 6 Comments

    I dont want to live on... im on the floor as i write this blog and im cring cz i feel so DAMN WORTHLESS!!!!!!!ANd i kNOw i AM a fUcKiNg MisTAkE....

  7. SaD LoVe!

    Wed, Dec 29, 2010 at 11:32 AM 6 Comments

    Take this knife to cut my throat. Cut me deep and watch me choke. Kiss my cheek and walk away. Ill use mt last breathe to say "I love you anyway"!

  8. ANSWER THIS

    Tue, Dec 21, 2010 at 4:13 PM 5 Comments

    1.wat would u do if i died?? 2.If I told u I loved u wat would you say?? 3.Do you LIke me??? 4.5words to describe me?? 5.Wat would you do if you could see me right now? 6.Honestly.. Wat do you think of me???? 7.Will you give me ur #??LOL ok...haha answer!

  9. sighhhhhhhhhhhh....

    Mon, Dec 13, 2010 at 7:18 PM 5 Comments

    Not feeling like living anymore... Just kill me ...

  10. just comment!

    Fri, Dec 3, 2010 at 8:07 AM 8 Comments

    COMMENT!!

Friends

Jacoby Shaddix aka Jacobo Insonico avatar
Tony P. avatar
Home Is For The Heartless avatar
il1989 avatar
Yu chan avatar
Morgaleeni avatar
hugotwo13 avatar
Anabelle avatar
DUB STEP BOB3 avatar
Roach.Renegade avatar

Newsletter Signup