gaston’s blog

  1. sorta important

    Sun, May 25, 2008 at 9:31 PM 1 Comments

    so my computer is being really gay&blocking this site 4 some reason so i wont b on very often but if any of u wanna talk&gots a myspace,add me my thingy is: www.myspace.com/gastonisbored

  2. um

    Tue, Mar 25, 2008 at 3:01 PM 4 Comments

    ive moved back with my mom : ( but its ok. im closer 2 my gf so thats all good XD lol just thought id say that 4 those of u that care lol

  3. umm

    Mon, Mar 24, 2008 at 6:48 AM 2 Comments

    well some of u have probably been wondering y i havent been replying 2 ur comments or messages so im gonna tell u. i havent been on here 4 like 2 months & ive got ALOT of messages & comments lol. & anyways, i havent been on cuz ive been busy trying 2 figure things out with my ex gf,current gf & i was in rehab (suced dick) ive also been going back & forth between my moms house & my dads house....

  4. bored!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Thu, Jan 17, 2008 at 3:26 PM 2 Comments

    OMG im sooooooooo bored.......im sitting her watching tv but nm is on right now...my dad is pissed at me cuz he found out i drink alot so that kinda sux. he says he duznt know what hes gonna do with me so yea. buh bye lol

  5. pizza toppings

    Sat, Jan 5, 2008 at 9:15 AM 7 Comments

    me & beaner man were just talking bout pizza topping he like pepperoni,sausage,and pineapple. i told him pineapples on a pizza r gross but he says he likes it. so anyways it got me thinking that ppl dont all like the same topping. so i wanna know wat ppl's favorite pizza toppings r. mine are pepperoni,sausagge & green peppers.

  6. something a friend made at skool

    Tue, Jan 22, 2008 at 5:44 PM 7 Comments

    my friend did this at skool last week & i was gonna put it on here but i never got around 2 it so here it is ----------[[:]]-------[[:]]-------------[[]]------    its a police chase lol

Newsletter Signup