vern93’s blog

  1. updateee : )

    Sat, Aug 14, 2010 at 4:13 PM 0 Comments

    heyyy everyone : ) i havent written a blog in forverrrr lol. hmmm well summer has been good, how has everyone been? i have one week then i go back to school on the 23rd. ummm time for annihilation is out in like 2 weeks? idk soon though! umm ive been to some awesomee concerts this summer and have alot comming up..this weekend on the 21st im going to see william control..then uproar with a7x...

  2. grrrr help?

    Sun, Jun 6, 2010 at 6:46 PM 3 Comments

    so does anyone know why my pictures dont show up on my profile? lol its been like that for a few weeks and i was just wondering if anyone knew how to fix it. it was fine until i tried to add some stuff and pics a few weeks ago and now nothing shows up. if anyone knows how to maybe fix it let me know XD

  3. sooo when i saw proach saturday they did a new song i think is called kick in the teeth..might be kick in the face but im pretty sure its teeth lol. soo heres a clip i got..u can hear it ok....its not the best and a little blury cuz my camera sucks in the dark but u get the point XD

  4. earth day bday : )

    Mon, May 3, 2010 at 6:19 PM 3 Comments

    soo i know im a day late but saturday was awesomee!!! papa roach along with tons of other bands playing wjrr earth day bday (EDBD) in orlando FL! 6th proach show and they were awesome like usual : ) soo i get there with my friend casey at about 10:30am doors are at 11am and meet up with julie (theroachaddict) and her friend tiffany. its always fun meeting up with ppl i talk to on here. so...

  5. 98rock fest

    Mon, Apr 26, 2010 at 3:26 PM 1 Comments

    soo im a day late but i was tired yesterday lol..still am anyways saturday i went to 98rcok fest : ) good seats for winning tickets too sooo first earlier that day i got my blue hair extensions : ) and then on to the show...so i got there for some of the 2nd stage bands..saw soil, smile empty soul and evans blue then inside on main stage first paper tongues! they were really good...i...

  6. awesome concert lastnight : )

    Sat, Mar 27, 2010 at 2:32 PM 2 Comments

    so lastnight i saw attack attack with asking alexandria, breathe carolina, i see stars and bury tomorrow. it was a great start to my spring break since yesterday was the last day of school for a week! so first off i had never been to this venue but it was really cool. like one huge pit lol and there was no barricade so when ppl crowd surfed they would land on the stage and jump off XD...

  7. im so done.. UPDATE

    Sun, Mar 21, 2010 at 5:58 PM 2 Comments

    UPDATE: so my one friend talked to my ex today and he did cheat on me. he says he left all the girls he was with and wants a 2nd chance..he says im the only girl he wants to be with WELL i want to hear the truth from him but idk if im gonna give him another chance..i dont know what the hell im gonna do. so i will warn you all ahead of time sorry if this blog is kinda ranty and confusing...

  8. concert lastnight : )

    Sat, Feb 27, 2010 at 1:13 PM 3 Comments

    sooo today i am tired and a bit sore lol plus its cold and raining.but anyways lastnight the three days grace concert was awesome!!!!! just as good as i imagined 3dg to be since ive wanted to see them for like 2 years lol.so i had pit seats an we were like 4 rows from the barricade but with time ended up like 2nd, or 3rd. flyleaf opened. they were good..i knew thier songs from the old alubm...

  9. 3dg tomorrow : )

    Thu, Feb 25, 2010 at 6:39 PM 3 Comments

    soo sorry i dont have time to reply to my comments tonight, gotta go to bed soon but i will get to them tomorrow! anyways im soo excited! im seeing three days grace, breaking benjamin and flyleaf tomorrow!! ive waited so long to see 3dg so should be fun. i really need this, concerts are great stress relievers lol. sometimes i just need to forget about school and friends and just have fun. plus...

  10. pageant : )

    Sun, Feb 21, 2010 at 5:43 PM 2 Comments

    soo for those of you that care or read my last blog..i was in a paeant yesterday. i thought it went well..i didnt win anything but oh well. im kinda used to that lol. i havent done many but im just kinda starting to get the hang of it. but alot of th girls there had won many titles and were very experienced in modeling and pageants so idk..i was just as good as them but i guess i just need to...

Friends

Jacoby Shaddix aka Jacobo Insonico avatar
Tony P. avatar
Tobin avatar
Jerry Horton avatar
Destiny avatar
PapaRoachGirl94 avatar
Anabelle avatar
♫ Mindy M-80! avatar
!!~*STARS*~!! avatar
PRoach4life avatar

photos

Javascript needs to be enabled for this module.

Newsletter Signup